DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Teknologi og programmering
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: 2017-2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Atterhald om endringar.
Alimisis, D. (2013). Educational robotics: Open questions and new challenges, Themes in Science & Technology Education, 6(1), s. 67-71. Henta frå http://earthlab.uoi.gr/theste/index.php/theste/article/download/119/85
Berntsen, K. R., & Holone, H. (2016). Programmering som et pedagogisk verktøy i matematikkundervisningen, NIK: Norsk Informatikkonferanse. Henta frå http://ojs.bibsys.no/index.php/NIK/article/download/363/307
Bocconi, S., Chioccariello, A., Dettori, G., Ferrari, A., & Engelhardt, K. (2016). Understanding computational thinking. I P. Kampylis, & Y. Punie (Red.), Developing computational thinking in compulsory education: Implications for policy and practice (s. 15-23). doi: 10.2791/792158
Csizmadia, A., Curzon, P., Dorling, M., Humphreys, S., Ng, T., Selby, C., & Woollard, J. (2015). Computational thinking. A guide for teachers. Swindon: Computing At School. Henta frå http://community.computingatschool.org.uk/files/8550/original.pdf
Drengstig, T. (2016). LEGO Mindstorms og MATLAB; anvendt matematikk/fysikk og programmering i skjønn forening, NIK: Norsk Informatikkonferanse, Henta frå http://ojs.bibsys.no/index.php/NIK/article/download/359/303
Gibson, S., & Bradley, P. (2017). A study of northern ireland key stage 2 pupils' perceptions of using the bbc micro:bit in stem education, The STeP Journal, 4(1), s. 15-41. Henta frå http://194.81.189.19/ojs/index.php/step/article/viewFile/374/495
Grover, S., & Pea, R. (2013). Computational Thinking in K-12: A Review of the State of the Field, Educational Researcher, 42(1), s. 38-43. Henta frå http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.3102/0013189X12463051
Lye, S. Y., & Koh, J. H. L. (2014). Review on teaching and learning of computational thinking through programming: What is next for K-12? Computers in Human Behavior, 41, s. 51-61. Henta frå: https://doi.org/10.1016/j.chb.2014.09.012
Meerbaum-Salant, O., Armoni, M., & Ben-Ari, M. (2013). Learning computer science concepts with Scratch, Computer Science Education, 23(3), s. 239-264. Henta frå http://dx.doi.org/10.1080/08993408.2013.832022
Papert, S. (1980). Mindstorms: Children, computers and powerful ideas. Henta frå https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxha2hsYWdoZWF8Z3g6NzgyOWYxNWNjMjE5ZjVh
Sanne, A., Berge, O., Bungum, B., Jørgensen, E. C., Kluge, A., Kristensen, T. E., Mørken, K. M., Svorkmo, A. G., & Voll, L. O. (2016). Teknologi og programmering for alle. Oslo: Utdanningsdirektoratet. Henta frå https://www.udir.no/globalassets/filer/tall-og-forskning/forskningsrapporter/teknologi-og-programmering-for-alle.pdf
Senter for IKT i utdanninga (2016). Programmering valgfag - Introduksjon til Python (MOOC). Henta frå https://kurs.iktsenteret.no/courses/17
Senter for IKT i utdanninga (2016). Programmering valgfag - introduksjon til Scratch (MOOC). Henta frå https://kurs.iktsenteret.no/courses/22
Sevik, K. (2016). Programmering i skolen. Oslo: Senter for IKT i utdanninga. Henta frå https://iktsenteret.no/ressurser/notat-programmering-i-skolen
Skeie, J. H. (2016). Scratch fra scratch: Enkel programmering for nybegynnere. Oslo: Kodegenet.
Tvedte, J., & Lysne, S. O. (1997). Frå ide til prototype. Utvikling av elektroniske læremiddel, s. 62-75. Oslo: Cappelen Akademisk. Henta frå http://www.nb.no/nbsok/nb/df5af13dee93a03e080ef755cccefe8e?index=1#0
Yuqiang, L., & Tongzheng, Z. (2016). mBlock, kids maker rocks with the robots. Henta frå http://download.makeblock.com/mBlockKidsmakerrockswiththerobots.pdf
I tillegg: 2 stk. MOOCs