DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for:
GLU 5-10: Matematikk 2b
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett
Studieperiode: våren 2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
Atterhald om mindre endringar.
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Andersen, P. S, Borge, I. C, Hinna, R. C. K., & Gustavsen, T. S. (2014). QED 5-10, Matematikk for grunnskolelærerutdanningen, Bind 2. Kristiansand: Høyskoleforlaget.
Pensum: kap. 4, 5 og 6.
Skott, J., Jess, K. & Hansen, H. C. (2008). Matematik for lærerstuderende: Delta - fagdidaktikk. Fredriksberg: Forlaget Samfundslitteratur.
Artiklar og masteroppgåver:
Alrø, H., & Skovsmose, O. (2006). Undersøgende samarbejde i matematikundervisningen: Udvikling af IC-Modellen. I O. Skovmose & M. Blomhøj (Red.), Kunne det tænkes? (s. 110-126). København: Malling Beck. (I kompendium, utdelt)
Ball, D.L.,Thames, M., & Phelps, G. (2008). Content Knowledge for teaching. What makes it special? Journal of teacher education, 59(5), 389-407. Henta frå http://harringtonmath.com/wp-content/uploads/2013/11/Content-knowledge-for-teachers.pdf (I kompendium, utdelt)
Cobb, P. (1994). Where is the Mind? Constructivist an socioculturel Perspektives on Matematical Development. Educational Researcher, 23(7), 13-20. Henta frå JSTOR (I kompendium, utdelt)
Fauskanger, J., Mosvold, R., & Bjuland, R. (2010). Hva må læreren kunne? Tangenten, 21(4), 34-38. Henta frå http://www.caspar.no/artikkel_pdf/35c_t2010-4.pdf (I kompendium, utdelt)
Skovsmose, O., & Borba, M. (2004). Research methodology and critical mathematics education. I P. Valero, & R. Zevenbergen (Red.), Researching the socio-political dimensions of mathematics education (s. 207-226). Dordrecht: Kluwer. (I kompendium, utdelt)
Fleire masteroppgåver i matematikkdidaktikk. Kvar student skal velja ei masteroppgåve.