DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Master Kreative fag og læreprosessar: Kunst og handverk
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: 2017/2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Atterhald om endringar.
Adamson, G. (2007). Thinking through craft. Oxford: Berg.*
Akner-Koler, C. (2007). Form & formlessness: Questioning aesthetic abstractions through art projects, cross-disciplinary studies and product design education. Göteborg: Axl Books. Også tilgjengeleg frå http://www.cherylaknerkoler.com/publications_1_files/Form%26Formlessness.pdf
Arvedsen, K. (2004). Samtidskunsten. I T. Seligmann & F. Mathiesen (Red.), Mødesteder: Formidling af samtidskunst (s. 99-110). Frederiksberg: Samfundlitteratur. (I kompendium)
Borgdorff, H. (2006). The debate on research in the arts. I H. Borgdorff (Ed.), The debate on research in the arts (s. 7-27). Bergen: Kunsthøgskolen i Bergen. (I kompendium)
Bråten, I., & Kvalbein, Å. (2014). Ting på nytt: En gjenbruksdidaktikk. Bergen: Fagbokforlaget.*
Brænne, K. (2011). Vedlikehald av ein konstruert kontrovers: Kunstpedagogikk og handverkstradisjon i kunst- og handverksfaget. FORMakademisk, 4(29), 95-108. Tilgjengeleg frå https://journals.hioa.no/index.php/formakademisk/article/view/203/213
Bull, K. A. (2007). En ny diskurs for kunsthåndverket: En bok om det nye konseptuelle kunsthåndverket. Oslo: Akademisk publisering.*
Bull, K. A. (2009). Modus operandi: Hensiktsmessighetens estetikk: Opplandsutstillingen 2009. Trondheim: Nordenfjeldske kunstindustrimusum på vegne av Kunstnersenteret i Oppland. Henta frå http://docplayer.me/5624619-Torbjorn-kvasbo-liv-blavarp-ansgar-ole-olsen-leif-stangebye-nielsen-caroline-slotte-kari-hakonsen-bettina-speckner-kurator-knut-astrup-bull.html
Christensen, P. B. (2000). Pragmatisk æstetik og samtidskunst i undervisningen. I K. Arvedsen & H. Illeris (Red.), Samtidskunst og undervisning: En antologi (s. 133-154). København: Center for billedpædagogisk forskning, Danmarks Pædagogiske Universitet. (I kompendium)
Danbolt, G. (2014). Frå modernisme til det kontemporære: Tendensar i norsk samtidskunst etter 1900. Oslo: Samlaget.*
Efland, A. D. (2004). Art education as imaginative cognition. I E. W. Eisner & M. D. Day (Ed.), Handbook of research and policy in art education (s. 751-773). Mahwah, N.J.: National Art Education Association/Lawrence Erlbaum Associates. (I kompendium)
Freedman, K., & Stuhr, P. (2004). Curriculum change for the 21st century. I E. W. Eisner & M. D. Day (Ed.), Handbook of research and policy in art education (s. 815-828). Mahwah, N.J.: National Art Education Association / Lawrence Erlbaum Associates. Og tilgjengeleg frå http://www.myotherdrive.com/dyn/dl/
979.512019.21012009.50064.6a64fi/Curriculum%252520Change%25252021st%252520Century.pdf (I kompendium)
Friedman, K. (2008). Research into, by and for design. Journal of Visual Arts Practice, 7(2), 153-160. DOI: 10.1386/jvap.7.2.153_1
Frisch, N. S. (Red.). (2013). Tegningen lever!: Nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen. Oslo: Akademika.*
Greenberg, C. (2004). Mot en ny Laokoon. I C. Greenberg (Red.), Den modernistiske kunsten (s. 37-65). Oslo: Pax. (I kompendium)
Halvorsen, E. M. (2008). Fagdidaktikk i kunst og håndverk. I E. M. Halvorsen (Red.), Didaktikk for grunnskolen: Fellestrekk og særdrag i et fagdidaktisk perspektiv (s. 207-235). Bergen: Fagbokforlaget. (I kompendium)
Hoffmann, M (1983). Folkekunst - hva menes med det? Kunst og kultur, 66(2), 66-79. (I kompendium)
Højlund, A. (2011). Mind the gap!: Om tegning og tilblivelse: Udkast til en tegnefilosofi (Ph.d.-avhandling, Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering, Designskolen). Tilgjengeleg frå http://web.archive.org/web/20131120194424/http:/www.dcdr.dk/dk/materiale/dokumenter/mindthegap(Kompendium)
Kaufman, G. (2006). Hva er kreativitet. Oslo: Universitetsforlaget.*
Kjosavik, S. (2003). Fra forming til kunst og håndverk: Fagutvikling og skolepolitikk 1974-1997. Porsgrunn: Høgskolen i Telemark. Henta frå http://hdl.handle.net/2282/193
Melbye, E. (2008). Det å forme i spennet mellom individ og kultur: Hovedfagsoppgaver i forming - noen overveielser. I J. Sandven (Red.), Å forme og forske med fokus på skapende prosesser (s. 71-97). Notodden: NordFo. (I kompendium)
Norberg-Schulz, C. (1996). Stedskunst. Oslo: Gyldendal. Tilgjengeleg også som e-bok via NB.no
Otto, L. (2005). Materialitet, identitet og endring. I M. Kragelund & L. Otto (Red.), Materialitet og dannelse: En studiebog (s. 33-46). København: Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag. (I kompendium)
Paasche, M. (2004). I sannhetens navn. I S. Grøgaard, G. Morgenstern, R. B. Myklebust & M. Paasche (Red.), Øye for tid: Om video, kunst og virkelighet (s. 16-37). Oslo: Unipax. (I kompendium)
Schrumpf, F. (Red.). (2002). Konkret: Nonfigurativ kunst i Norge 1920-2000. Lillehammer: Lillehammer kunstmuseum.
Shusterman, R. (2006). Aesthetic experience: From analysis to eros. The Journal of Aesthetics and Art Criticism, 64(2), 217-229. DOI: 10.1111/j.0021-8529.2006.00243.x
Sømoe, K. (2013). Kunst og håndverk - fag eller tverrfaglig felt? FORMkademisk, 6(3), 1-15. Henta frå https://journals.hioa.no/index.php/formakademisk/article/view/352/724
Thorsnes, T. (2012). Tresløydhistorie. Oslo: Abstrakt.*
Tøjner, P. E. (2001). Er kvalitet knyttet til kunstverket? I C. Lund, P. Mangset & A. Aamodt (Red.), Kunst, kvalitet og politikk: Rapport fra Norsk kulturråds årskonferanse 2000 (s, 18-35). Oslo: Norsk kulturråd. (I kompendium)
Veiteberg, J. (2005). Kunsthandverk: Frå tause ting til talande objekt. Oslo: Pax. (Utseld, erstatning vil bli opplyst om)
Verås, H. R. Aa. (2004). Om å lære gjennom erfaring…: Ein studie omkring særtrekk ved erfaringslæring relatert til dreiing i leire (Hovedfagsoppgave i forming, Høgskolen i Telemark, Notodden.*
*Bøker som studenten skaffar sjølv.
Artiklar og aktuelle lenker vil koma i tillegg!
Tillegslitteratur
Barthes, R. (2001). Det lyse rommet: Tanker om fotografiet. Oslo: Pax.