DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Master Kreative fag og læreprosessar: Kreative fag og læreprosessar I og II
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: 2017-2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Atterhald om endringar.
Alterhaug, B. (2004). Improvisation on a triple theme: Creativity, jazz improvisation and communication. Studia Musicologa Norvegica, (30), 97 - 118. (L01)
Austring, B. D., & Sørensen, M. (2006). Æstetik og læring: Grundbog om æstetiske læreprocesser. København: Reitzel. (L01)
Bale, K. (2009). Estetikk: En innføring. Oslo: Pax. (L01)
Bale, K., & Bø-Rygg, A. (Red.). (2008). Estetisk teori: En antologi. Oslo: Universitetsforlaget. (Utvalde artiklar) (L01)
Biesta, G. (2013). Making research on learning meaningful: Seven observations and a conclusion: A discussion paper, April 2013. (I kompendium) .
Bresler, L. (2013). The spectrum of distance: Empathic understanding and the pedagogical power of the arts. I B. White & T. Costantino (Eds.), Aesthetics, empathy and education (s. 9-28). New York: Peter Lang. (I kompendium) (L01)
Brodersen, R. B., Bråten, F., Reiersgaard, A., Slethei, K., & Ågotnes, K. (2007). Tekstens autoritet: Tekstanalyse og skriving i akademia. Oslo: Universitetsforlaget.
Pensum: Del I (Analyseredskaper for akademiske tekster) og Del III (Fra tekstanalyse til egen skriving). (L02)
Craft, A. (2011). Creativity and education futures: Learning in a digital age. London: Institute of Education Press.
Dewey, J. (2008). "Å gjøre en erfaring" fra Art as Experience (1934). I K. Bale & A. Bø-Rygg (Red.), Estetisk teori: En antologi (s. 196-213). Oslo: Universitetsforlaget. (L01)
Gladsø, S., Gjervan, E. K., Hovik, L., & Skagen, A. (2005). Dramaturgi: Forestillinger om teater. Oslo, Universitetsforlaget. (I kompendium) (L02)
Hall, C., Thomson, P., & Russell, L. (2007). Teaching like an artist: The pedagogic identities and practices of artists in schools. British journal of sociology of education, 28(5), 605-619. Tilgjengelig fra JSTOR
Hellesnes, J. (1992). Ein utdana mann og eit dana menneske: Framlegg til eit utvida daningsomgrep. I E. L. Dale (Red.), Pedagogisk filosofi (s. 79-103). Oslo: Gyldendal. Også tilgjengeleg som e-bok frå http://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007101800012 (I kompendium)
Holdhus, K., & Espeland, M. (2013). The visiting artist in schools: Arts based or school based practices? International Journal of Education & the Arts, 14(SI 1.10). Henta frå http://www.ijea.org/v14si1/
Holdhus, K., Høisæter, S., Mæland, K., Vangsnes, V., Engelsen, K. S., Espeland, M., & Espeland, Å. (2016). Improvisation in teaching and education-roots and applications. Cogent Education, 3(1), 1204142. Henta frå https://www.cogentoa.com/article/10.1080/2331186X.2016.1204142 (L01)
Kjølner, T. (2011). Teatralitet og performativitet: To sider av samme sag - næsten? Peripeti, (særnummer 2011), s. 11-33. Henta frå http://www.peripeti.dk/pdf/peripeti_saernummer_performative-former.pdf (L02)
Klafki, W. (2001). Kategorial dannelse: Bidrag til en dannelsesteoretisk fortolkning av moderne didaktikk. I E. L. Dale (Red.), Om utdanning: Klassiske tekster (s. 167-203). Oslo: Gyldendal akademisk. (I kompendium)
Kyndrup, M. (2006). Performativitet, æstetik, udsigelse: Lille note om det performatives æstetik. Peripeti, (6), s. 37-46. Tilgjengeleg frå http://www.peripeti.dk/pdf/peripeti_6_2006.pdf (L02)
Lehmann, N. O. (2013). En mangfoldighed af andethedserfaringer: Om æstetik på flere måder. Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur, (57), 25-36. (I kompendium)
Lutnæs, E. (2015). Imagining the unknown: Responsible creativity for a better tomorrow. Formakademisk, 8(1), 1-15. Henta frå https://journals.hioa.no/index.php/formakademisk/article/ view/1404/1256
Løvlie, L. (1989). Erfaring som handling. I H. Thuen & S. Vaage (Red.), Oppdragelse til det moderne: Emile Durkheim, George Herbert Mead, John Dewey, Pierre Bourdieu (s. 147-178). Oslo: Universitetsforlaget. (I kompendium)
Malterud, N. (2012) Kunstnerisk utviklingsarbeid - nødvendig og utfordrende. InFormation: Nordic Journal of Art and Research, 1(1), 56-68. Henta frå https://journals.hioa.no/index.php/information/article/view/217/235 (L01)
Molander, B. (2009). Estetiska lärprocesser: Några kunskapsteoretiska reflektioner. I F. Lindstrand & S. Selander (Red.), Estetiska lärprocesser: Upplevelser, praktiker och kunskapsformer (s. 227-250). Lund: Studentlitteratur. (I kompendium)
Nyrnes, A. (2006). Mellom akantus og arabesk: Retorisk perspektiv på skapande (forskings)arbeid i kunst- og handverk. I Nygren-Landgärds, C., & Borg, K. (Red.), Lärandeprocesser genom skapande arbete i vetenskaplig belysning: Artiklar från forskarutbildningskurs (Rapport nr. 21/2006), (s. 46-60). (Kompendium) (L01)
Saldaña, J. (2015) Thinking qualitatively: Methods of mind. Los Angeles: Sage.
Sawyer, R. K. (2011): What makes good teachers great? The artful balance of structure and improvisation. I R. K. Sawyer (Ed.), Structure and Improvisation in creative teaching (s. 1-24). Cambridge: Cambridge University Press. DOI:10.1017/ CBO9780511997105 (I kompendium)
Vassenden, E. (2013). Hva er kritisk refleksjon? Et spørsmål om kunstnerisk forskning, sjanger og the exercise of making narratives about one's own work. Bergen: Programstyret for kunstnerisk utviklingsarbeid. Henta frå http://artistic-research.no/wp-content/uploads/2012/09/Vassenden-Hva-er-kristisk-refleksjon-med- intro.pdf (L01)
Viig, T. G. (2015). Composition in music education: A literature review of 10 years of research articles published in music education journals. Nordisk musikkpedagogisk forskning, 16(8), 227-257. Henta frå https://brage.bibsys.no/xmlui/handle/11250/2425480 (L02)
Østern, A-L. (2013). Kunstneren som veileder for barns kunstmøte: En studie av prosjektet "En stein er en del av jordkloden". I A.-L. Østern, E. Angelo, & G. Stavik-Karlsen, Kunstpedagogikk og kunnskapsutvikling (s. 19-35). Oslo: Universitetsforlaget.