DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Master IKT i læring - Allmenndidaktisk profil
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: 2017-2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Atterhald om endringar.
Bayne, S. (2015). What's the matter with 'technology-enhanced learning'? Journal of Educational Media, 40(1), 5-20.
Befring, E. (2015). Forskningsmetoder i utdanningsvitenskap. Oslo: Cappelen damm akademisk.
Bjørnsrud, H. (2015). Skolebasert kompetanseutvikling : Organisasjonslæring for delingskultur. Oslo: Gyldendal akademisk.
Black, P., & William, D. (2009). Developing the theory of formative assessment, Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 21(1), 5-31. Doi: 10.1007/s11092-008-9068-5
Børhaug, F. B., & Helleve, I. (Red.). (2016). Interkulturell pedagogikk som motkraft i en monokulturell praksis. Bergen: Fagbokforlaget.
Mishra, P., Herring, M. C., Koehler, M. J. (Red.). (2016). Handbook of technological pedagogical content knowledge (TPACK) for educators (2. utg). New york: Routledge.
Helleve, I., Almås, A. G., & Bjørkelo, B. (2013). Social networking sites in education - governmental recommendations and actual use. Nordic Journal of Digital Literacy, 8(04), 191-207. Henta frå http://www.idunn.no/ts/dk/2013/04/social_networking_sites_in_
education_governmental_recomme
Helleve, I., Almås, A. G., & Bjørkelo, B. (Red.). (2016). Den digitale lærergenerasjonen: Utfordringer og muligheter. Oslo: Gyldendal akademisk.
Løvlie, L. (2003). Teknokulturell danning. I L. Løvlie., R. Slagstad, & O. Korsgaard (Red.), Dannelsens forvandlinger (s. 347-371). Oslo: Pax.
Roald, K. (2012). Kvalitetsvurdering som organisasjonslæring: Når skole og skoleeigar utviklar kunnskap. Bergen: Fagbokforlaget.
Røvik, K. A., Eilertsen, T. V., & Furu, E. M. (Red.). (2014). Reformideer i norsk skole : Spredning, oversettelse og implementering. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Säljö, R. (2016). Læring: En introduksjon til perspektiver og metaforer. Oslo: Cappelen akademisk.