DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Årsstudium Musikk
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett
Studieperiode: våren 2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
NB! Atterhald om endringar.
Espeland, M. (2001). Lyttemetodikk: Studiebok. Bergen: Fagbokforlaget.
Hanken, I. M., & Johansen, G. (2013). Musikkundervisningens didaktikk (2. utg.). Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Sætre, J. H., & G. Salvesen, G. (Red.). (2010). Allmenn musikkundervisning: Perspektiver på praksis. Oslo: Gyldendal akademisk.
Utdanningsdirektoratet. (2015). Generell del av læreplanen. Henta frå http://www.udir.no/Lareplaner/Kunnskapsloftet/Generell-del-av-lareplanen/
Utdanningsdirektoratet. (2006). Læreplan i musikk. Henta frå http://www.udir.no/kl06/MUS1-01/
Angelo, E., & Sæther, M. (2017). Eleven og musikken. Oslo: Universitetsforlaget.
Johansen, K. L. (2005). Eleven og musikken: Oslo: Universitetsforlaget. Komponering: Kunnskap & kreativitet: Idésamling og lærebok for lærere og lærerstudenter. Oslo: Musikk i skolen.
Pensum: kap. 1-4.
Ophus, T. (2011). Nyt notene!: Musikkteori og hørelære gjennom sang, spill og bevegelse. Oslo: Norsk Musikkforlag.
Repertoar i hovudinstrument og bandrotasjon, sjølvvalt i samarbeid med faglærar.
Utvalt stoff om song og instruksjon.
Kompendium (ca. 100 sider, ligg i Fronter):
Utvalt stoff om song og instruksjon.
Utvalt stoff i bandrotasjon.
Dalane, A. (2014). Musikk og samspill - utvikling gjennom estetisk praksis. I K. L. Johansen, Slik vi ser det: Om musikk og musikkundervisning sett med elleve par høgskoleøyne (s. 75-91). Steinkjer: Musikkseksjonen ved Høgskolen i Nord-Trøndelag; Helse-Frelse.
Hwang, P., & Nilsson, B. (2015) Gruppepsykologi: En innføring i gruppepsykologiske prosesser i barnehage, skole og fritid. Bergen: Fagbokforlaget.
Pensum: kap.2 og 3.
Baade, L. (2010). Feite forestillinger. Hvordan arrangere vellykkede konserter (7. utg.). Oslo: Norsk Rockforbund. (Oppslagsverk)
Espeland, M. (2004). Lyttemetodikk: Ressursbok. Bergen: Fagbokforlaget.
Hjorthaug, S. (2002). Musikkhistorisk oversikt. Kristiansand: Høyskoleforlaget.
Pensum: s. 7-63.
Johansen, K. L. (2005). Komponering: Kunnskap & kreativitet: Idésamling og lærebok for lærere og lærerstudenter. Oslo: Musikk i skolen.
Nesheim, E. (2004). Musikkhistorie. Oslo: Norsk musikkforlag.
Pensum: s. 10-81 (Oldtid, middelalder, renessanse, barokk), s. 260-273 (Impresjonisme), s. 276-317 (Det 20. århundret, første halvdel), s. 320-322 (Mellomkrigstid), s. 338-369 (Det 20. århundret, andre halvdel).
Opsahl, C. P. (2001). En fortelling om jazz. Oslo: Unipub.
Sjølvvalt lyttepensum.
Kompendium (ca 100 sider, ligg i Fronter):
Benestad, F. (2004). Musikkhistorisk oversikt. Oslo: Universitetsforklaget.
Pensum: s. 41-74.
Hanken, I. M. (2004). Musikkundervisningens etikk. I G. Johansen, S. Kalsnes & Ø. Varkøy (Red.), Musikkpedagogiske utfordringer: Artikler om musikkpedagogisk teori og praksis (s. 122-134). Oslo: Cappelen akademisk.
Sætre, J. H. & Vinge, J. (2009). Vurdering i musikk på ungdomstrinnet: Veileder. Henta frå http://www.musikkpedagogikk.no/sfiles/9/33/2/file/veileder-vurdering-i-musikk.pdf
Mappeeksamen: sjølvvalt pensum inntil 250 sider.
Anbefalt litteratur
Amsrud, A., & Bjørnstad, T. (2008). Sang i Norge. Oslo: Musikk i skolen.
Øyen, S. A., & Solheim, B. (2013). Akademisk skriving: En skriveveiledning. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
For Å-MU2b:
Johnsen, B. (2013). Musikkfaget på ungdomstrinnet: En invitasjon til mestring. Bergen: Fagbokforlaget.