DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Master IKT - Teknologisk profil 1 og 2
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: 2017-2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Atterhald om endringar.
Alessi, S. M., & Trollip, S. R. (2001). Multimedia for learning: Methods and development (3rd ed.). Boston: Allyn and Bacon.
Befring, E. (2014). Forskningsmetode med etikk og statistikk (3. utg.). Oslo: Samlaget.
Bostad, F., & Sigmundsson, H. (Red.). (2004). Læring: Grunnbok i læring, teknologi og samfunn. Oslo: Universitetsforlaget.
Brodersen, R. B., Bråten, F., Reiersgaard, A. Slethei, K., & Ågotnes, K. (2007). Tekstens autoritet: Tekstanalyse og skriving i akademia. Oslo: Universitetsforlaget.
Calder, N. (2010). Using Scratch: An Integrated Problem-Solving Approach to Mathematical Thinking. Australian Primary Mathematics Classroom, 15(4), 9-14. Henta frå EBSCO.
Dysthe, O. (Red.). (2001.). Dialog, samspel og læring. Oslo: Abstrakt forlag.
Erstad, O., & Hauge, T. E. (Red.). (2011). Skoleutvikling og digitale medier: Kompleksitet, mangfold og ekspansiv læring. Oslo: Gyldendal akademisk.
Everett, E. L., & Furseth, I. (2012). Masteroppgaven: Hvordan begynne - og fullføre (2. utg.). Oslo: Universitetsforlaget.
Forrester, J. H. (2009). Some basic concepts in system dynamics. Henta frå ftp://theatre3.org/documents/system-dynamics/SD2009-02SomeBasicConcepts.pdf
Friedrichsen, L. (2011). Microsoft Access 2010: Illustrated introductary. Boston: Course Technology, Cengage Learning.
Fuglseth, K., & Skogen, K. (Red.). (2006). Masteroppgaven i pedagogikk og spesialpedagogikk. Oslo: Cappelen akademisk.
Gunther, O. (u.å.). The development of systems thinking skills using system dynamics modelilng tools. Henta frå http://webdoc.sub.gwdg.de/ebook/e/gdm/1996/ossimitz.pdf
Halvorson, M. (2013). Microsoft Visual Basic 2013 step by step. Redmond, Wash.: Microsoft Press.
Knobel, M., & Lankshear, C. (2006). Digital literacy and digital literacies: Policy, pedagogy and research considerations for education. Nordic Journal of Digital Literacy, 1(1), 12-23. Henta frå http://www.idunn.no/dk/2006/01/digital_literacy_and_digital_
literacies_-_policy_pedagogy_and_research_cons
Krumsvik, R. J. (2014). Forskingsdesign og kvalitativ metode: Ei innføring. Bergen: Fagbokforlaget.
Krumsvik, R. J. (2016). Digital læring i skole og lærerutdanning (2. utg.). Oslo: Universitetsforlaget.
Lee, Y.-J. (2011). Empowering teachers to create educational software: A constructive approach utilizing etoys, pair programming and cognitive apprenticeship. Computers & Education, 56(2), 527-538. doi:10.1016/j.compedu.2010.09.018.
Malan, D. J., & Leitner, H. H. (2007). Scratch for budding computer scientists. ACM SIGCSE Bulletin, 39, 223-227. Henta frå: http://cs.harvard.edu/malan/publications/fp079-malan.pdf
Maloney, J., Peppler, K., Kafai, Y., Resnick, M., and Rusk, N. (2008). Programming by Choice: Urban Youth Learning Programming with Scratch. Henta frå: http://www.media.mit.edu/~mres/papers/sigcse-08.pdf
Papert, S. (1980). Mindstorms: Children, Computers and Powerful Ideas. New York: Basic Books. Henta frå https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxha2hsYWdoZWF8Z3
g6NzgyOWYxNWNjMjE5ZjVh
Riemer, V., & Schrader, C. (2015). Learning with quizzes, simulations, and adventures: Students' attitudes, perceptions and intentions to learn with different types of serious games. Computers & Education, 88(oktober), 160-168. doi:10.1016/j.compedu.2015.05.003
Røkenes, F. M., & Krumsvik, R. J. (2014). Development of student teachers' digital competence in teacher education: A literature review. Nordic Journal of Digital Literacy, 9(4), 250-280. Henta frå http://www.idunn.no/dk/2014/04/development_of_student_teachers
_digital_competence_in_teac.
Salomon, G., & Dekel, A. (2006). An e-learning course on LEARNING.
Nettressurs, HSH.
Schneider, D. I. (2014). An introduction to programming using Visual Basic 2012. Boston, Mass; Harlow: Prentice Hall/Pearson Education.
Skeie, J. H.(2016). Scratch til scratch: Enkel programmering for nybegynnere.
Säljö, R. (2001). Læring i praksis: Et sosiokulturelt perspektiv. Oslo: Cappelen akademisk.
Ticotsky, A. (2013). Using system tools to improve literacy. The Creative Learning Exchange, 22(1), 3-4. Henta frå http://static.clexchange.org/ftp/newsletter/CLEx22.1.pdf
Torgersen, G., & Vavik, L. (2004). Forskningsmetode i IKT-pedagogikk: Om å drive FoU i pedagogisk bruk av IKT: En studie- og aktivitetsbok for lærere og ledere i skole og opplæring. Stjørdal: Læringsforlaget.
Alternativ litteratur
Maloney, J., Burd, L., Kafai, Y., Rusk, N., Silverman, B., and Resnick, M. (2004). Scratch: A sneak preview. Henta frå: https://llk.media.mit.edu/papers/ScratchSneakPreview.pdf
Newsome, B. (2008). Beginning Visual Basic 2012. New York: Wiley.
Peppler, K., & Kafai, Y. (2005). Creative coding: Programming for personal expression. Henta frå: http://download.scratch.mit.edu/CreativeCoding.pdf