DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for:
GLU 1-7: Matematikk 2b
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: våren 2017
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord@hsh.no
Atterhald om mindre endringar.
OBS! Denne pensumlista inneheld lenker til artiklar/dokument i fulltekst med avgrensa tilgang. For å få tilgang til desse heime, må du logga deg på med studentnummer og passord etter at du har klikka på lenka. Meir informasjon på Tilgang hjemmefra.
Fosnot, C. T., & Dolk, M. (2001) Young mathematicians at work: Constructing multiplication and division. Portsmouth, N. H.: Heineman.
Fosnot, C. T., & Dolk, M. (2002). Young mathematicians at work. Constructing fractions, decimals and percents. Portsmouth, N. H.: Heinemann.
Mason, J., Burton, L. & Stacey, K. (2010). Thinking mathematically (2nd ed.). Harlow: Pearson Education Limited.
Skott, J., Jess, K. & Hansen, H. C. (2008). Matematik for lærerstuderende: Delta - fagdidaktikk. Fredriksberg: Forlaget Samfundslitteratur.
Artiklar og masteroppgåver:
Alrø, H., & Skovsmose, O. (2006). Undersøgende samarbejde i matematikundervisningen: Udvikling af IC-Modellen. I O. Skovmose & M. Blomhøj (Red.), Kunne det tænkes? (s. 110-126). København: Malling Beck. (I kompendium, utdelt)
Ball, D.L.,Thames, M., & Phelps, G. (2008). Content Knowledge for teaching. What makes it special? Journal of teacher education, 59(5), 389-407. Hentet fra http://harringtonmath.com/wp-content/uploads/2013/11/Content-knowledge-for-teachers.pdf
Cobb, P. (1994). Where is the Mind? Constructivist an socioculturel Perspektives on Matematical Development. Educational Researcher, 23(7), 13-20. Henta frå JSTOR (I kompendium, utdelt)
Fauskanger, J., Mosvold, R., & Bjuland, R. (2010). Hva må læreren kunne? Tangenten, 21(4), 34-38. Henta frå http://www.caspar.no/artikkel_pdf/35c_t2010-4.pdf (I kompendium, utdelt)
Fleire masteroppgåver i matematikkdidaktikk. Kvar student skal velja ei masteroppgåve.