DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Kompetanse for kvalitet: Matematikk 2a
Avdeling for lærarutdanning og kulturfag
Studieperiode: hausten 2017
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
Atterhald om mindre endringar.
Kapittel i bøker
Andersen, P. S, Borge, I. C, Hinna, R. C. K., & Gustavsen, T. S. (2014). QED 5-10, Matematikk for grunnskolelærerutdanningen, Bind 2. Kristiansand: Høyskoleforlaget.
Hana, G. M. (2013). Matematiske byggesteiner. Bergen: Caspar.
Pensum: kap. 5 og 6.
Hana, G. M. (2014). Matematiske tenkemåter. Bergen: Caspar.
Hinna, R. C. K., Rinvold, R. A., & Gustavsen, T. S. (2011). QED 5-10 : Matematikk for grunnskolelærerutdanningen, Bind 1. Kristiansand: Høyskoleforlaget.
Pensum: del I: kap. 2.9, og 3; del II: kap. 3 og 4.
Skott, J., Jess, K., & Hansen, H. C. (2008). Matematik for lærerstuderende: Delta - fagdidaktikk. Fredriksberg: Samfundslitteratur.
Pensum: kap. 1-4.
Artikkelsamling
Aanensen, S., Damsgaard, K., & Ådnegard, B. (2010). Refleksjoner om polynomdivisjon. Tangenten, (4), 7-8. Henta frå http://www.caspar.no/tangenten/2010/t-2010-4.pdf
Alrø, H., & Skovmose, O. (2006). Undersøgende samarbejde i matematikundervisningen: Udvikling af IC-Modellen. I O. Skovsmose, & M. Blomhøj (Red.), Kunne det tænkes?: Om matematiklæring (s. 110-126). København: Malling Beck.
Ayalon, M., Watson, A., & Lerman, S. (2017). Students' conceptualisations of function revealed through definitions and examples. Research in Mathematics Education, 19(1), 1-19.
Conner, A., Singletary, L. M., Smith, R. C., Wagner, P. A., & Francisco, R. T. (2014). Teacher support for collective argumentation: A framework for examining how teachers support students' engagement in mathematical activities. Educational Studies in Mathematics, 86(3), 401-429. DOI: 10.1007/s10649-014-9532-8
Devlin, K. (2000). What is mathematics? In The language of mathematics. New York: Freeman.
Pensum: kap. s. ???
Friel, S. N., & Markworth, K. A. (2009). A framework for analyzing geometric pattern tasks. Mathematics teaching in the Middle school, 15(1), 24-33. Henta frå mjmorneau.pbworks.com/f/Framework+for+Analyzing+Geometric+Article.pdf
Fosgerau, G. (1992). «Hvad er matematik?» I G. Fosgerau, & F. H. Kristiansen (Red.), Midt i matematikken: En bog om matematiske spørgsmål (s. 102-109). Århus: Kvan.
Hersch, R. (1997). What is mathematics, really? New York: Oxford University Press.
Pensum: kap. 4 (Intuition/Proof/Certainty, s. 48-71).
Kristensen, T. E (2015). GeoGebra 5.0 for videregående skole. Matematikksenteret. Henta frå www.matematikksenteret.no/attachment/1046/GeoGebra-5.0.pdf
Michaels, S., O' Conner, M .C, & Hall, M.W. (2010). Accountable talk® sourcebook: For classroom conversation that works. Institute for learning University of Pittsburgh. Henta frå ifl. lrdc. pitt. edu/ifl/index. php/download/index/ats
Ususkin, Z. (2012, juli). What does it mean to understand some mathematics? 12th International congress on mathematical education, Seoul, Korea. Henta frå http://www.icme12.org/upload/submission/1881_F.pdf
Watson, A., & Mason, J. (2006). Seeing an exercise as a single mathematical object: Using variation to structure sense-making. Mathematical thinking and learning, 8(2), 91-111. DOI: 10.1207/s15327833mtl0802_1
Zodik, I., & Zaslavsky, O. (2008). Characteristics of teachers' choice of examples in and for the mathematics classroom. Educational Studies in Mathematics, 69(2), 165-182. DOI: 10.1007/s10649-008-9140-6
Anbefalt litteratur
Gulliksen, T., Hashemi, A. M., & Hole, A. (2013). Matematikk i praksis (6.utg.). Oslo: Universitetsforlaget.
Pensum: kap. 1 - 7.
Hana, G. M., & Hansen, R. (2015). Matematiske horisonter 1: Matematisk analyse for lærerutdanningen. Bergen: Caspar forlag.
Kap. 1, 3, 4, 9 og 10.
Oehrtman, M., Carlson, M., & Thompson, P. W. (2008). Foundational reasoning abilities that promote coherence in students' function understanding. Making the connection: Research and teaching in undergraduate mathematics education, 27, 42.
Thorkildsen, S. H. (2016). Undervisning: Planlegging, prosess og prudukt. Matematikksenteret. Henta frå http://www.matematikksenteret.no/attachment.ap?id=3198