DELING: For direktelenke til denne lista, klikk her, eller kopiér og del denne lenka:
Frå pensumlistearkivet til tidlegare Høgskolen Stord/Haugesund:
Pensumliste for
Barnehagelærar, deltid, 4. år: fordjuping ABLU-YIB
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett
Studieperiode: 2017-2018
Pensumlistene vert produserte av biblioteket. Spørsmål kan rettast til bibstord.hsh@hvl.no
NB! Atterhald om mindre endringar.
Barnehageloven. (2005). Lov om barnehager. Henta frå http://www.lovdata.no/all/nl-20050617-064.html
Bie, K. (2016). Refleksjonshåndbok for barnehagelærere. Oslo: Universitetsforlaget.
(Kan og brukast: Bie, K. (2010). Refleksjonshåndboken: For bedre læring (2. utg.). Oslo: Universitetsforlaget.)
Busch, T. (2013). Akademisk skriving for bachelor- og masterstudenter. Bergen: Fagbokforlaget.
Dysthe, O., Hertzberg, F., & Hoel, T. L. (2010). Skrive for å lære: Skriving i høyere utdanning (2. utg.). Kap. 1-5 og 7-10. Oslo: Abstrakt.
Sandvik, N. (2006). Temahefte om de minste barna i barnehagen. Henta frå: https://www.regjeringen.no/globalassets/upload/kilde/kd/red/2006/0107/ddd/pdfv/287768-temahefte_om_de_minste_barna_i_barnehagen1.pdf
Utdanningsdirektoratet. (2017). Rammeplan for barnehagen: Innhaldet og oppgåvene. Henta frå https://www.udir.no/globalassets/filer/barnehage/rammeplan/
rammeplan-for-barnehagen-nynorsk2017.pdf
Abrahamsen, G. (2004). Et levende blikk: Samspillobservasjon som metode for læring. Oslo: Universitetsforlaget.
Abrahamsen, G. (2015). Tilknytningsbaserte barnehager. Oslo: Universitetsforlaget.
Alvestad, T. (2012). Små barns forhandlinger i lek. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Bae, B. (Red.). (2012). Medvirkning i barnehagen: Potensialer i det uforutsette. Bergen: Fagbokforlaget.
Drugli, M. B. (2017). Liten i barnehagen. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Gunnestad, A. (2014). Didaktikk for barnehagelærere: En innføring. Oslo: Universitetsforlaget.
Pensum: kap. 7.
Gulpinar, T., Hernes, L. & Winger, N. (Red.) (2016). Blikk fra barnehagen. Bergen: Fagbokforlaget.
Pensum: kap. 3, 5-6, 13 og 15.
Greve, A. (2009). Vennskap mellom de yngste barna i barnehagen. : Nordisk barnehageforskning, 2(2), 91-98.
Greve, A., Jansen, T. T., & Solheim, M. (2014). Kritisk og begeistret: Barnehagens fagpolitiske historie. Bergen: Fagbokforlaget.
Pensum: kap. 1 og 3-5.
Haugen, S., Løkken, G., & Röthle, M. (Red.). (2013). Småbarnspedagogikk. Fenomenologiske og estetiske tilnærmingar (2. utg.). Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Hennum, B. A., & Østrem, S. (2016). Barnehagelæreren som profesjonsutøver. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Lundestad, M. (2012). Barnehagen som arbeidsplass: Å vare som pedagog og leder. (s. 25-48). Bergen: Fagbokforlaget. (Kompendium).
Løkken, G. (2012). Levd observasjon. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Nyhus, M. R. (2013). Ventebølger. Venting og de yngste barnas rom for medvirkning i barnehagen. Bergen: Fagbokforlaget.
Säljö, R. (2016). Læring: en introduksjon til perspektiver og metaforer. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Sommer, D. (2014). Barndomspsykologi: Små barn i en ny tid (2. utg.). Bergen: Fagbokforlaget. Pensum: kap. 1-4, og 7.
Tveiten, S. (2013). Veiledning: mer enn ord - (4. utg.). Bergen: Fagbokforlaget.
Wadel, C. C. (1997). Pedagogisk ledelse og utvikling av læringskultur. I O. L. Fuglestad & S. Lillejord (Red.), Pedagogisk ledelse: Et relasjonelt perspektiv. (s. 39-56). Bergen: Fagbokforlaget. (Kompendium).
Busch, T. (2013). Akademisk skriving for bachelor- og masterstudenter. Bergen: Fagbokforlaget.
Christoffersen, L., & Johannesen, A. (2012). Forskningsmetode for lærerutdanningene. Oslo: Abstrakt.
Postholm, M.-B., & Jacobsen, D. J. (2011). Læreren med forskerblikk: Innføring i vitenskapelig metode for lærerstudenter. Kristiansand: Høyskoleforlaget.
Det vil i tillegg bli utdelt stoff på Fronter.
Sjølvvalt pensum til bacheloroppgåva:
Krav til sjølvvald litteratur i samband med oppgåva er sett til ca. 500 sider minimum.
Anbefalt litteratur:
Bergsland, M. D., & Jæger, H. (Red.). (2014). Bacheloroppgaven i barnehagelærerutdanningen. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Jacobsen, D. I. (2015). Hvordan gjennomføre undersøkelser?: Innføring i samfunnsvitenskapelig metode (3. utg.). Kristiansand: Høyskoleforlaget.
Kibsgaard, S., & Sæther, M. (Red.). (2014). Barnehagelærerstudentens bacheloroppgave. Oslo: Universitetsforlaget.
Løkken, G., & Søbstad, F. (2013). Observasjon og intervju i barnehagen (4. utg.). Oslo: Universitetsforlaget.